onsdag den 30. juli 2008

Bønnelabyrint i København. Hva' beha'r?!


Her i sommervarmen har jeg også bevæget mig ind i en slags digital labyrint: FaceBook. Det er altså en ægte labyrint med blindgyder, forhindringer og en vis fare for, at man ikke finder ud igen!

MEN der er også spændende ting derinde: jeg fandt en gruppe, Ecclesia 2.0, der planlægger en "bønnelabyrint" i København den 23. september 2008 kl. 17. Jeg går ud fra, at det er en slags city-pilgrimsvandring med en snørklet rute. Og ellers må jeg jo bare opdage, hvad det nærmere går ud på, når jeg kommer.

I invitationen til arrangementet står der "Du skal ikke andet end at møde op, og slynge din hverdag op i luften for én times tid, og derefter lade den falde tilbage, men måske på nye pladser." Jeg er med på spøgen!

Ingen kommentarer: